mysigt!

sitter här ute i uterummet medans mattias sitter och slår mig, men jag bara skrattar. han tycker dock inte att det är kul. se bilden för vad jag sysslar med.
idag ska jag bara ta det lugnt, friska upp minnet lite. kanske till och med plugga? min katt har fångat en fågel, han har stått utanför dörren och jamat med fågeln i munnen och trott att han ska få komma in.
vi hörs senare, puss.
& justdet ikväll är det idol och jag känner en tjej som är med där och ska sjunga idag. hon heter Reza, lägg märke till det&rööösta! ;D




Kommentarer
Postat av: RebeckaSvensson

Hur menar du?

Den högra bilden på min blev svart av sig själv där så redigera jag den lite, sen klippte in båda bilderna på svart bakgrund :) msn, om du inte förstod :) svara i min blogg! :)

2009-09-29 @ 17:12:12
URL: http://rebeckasvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0