skola och träning

Har precis kommit från skolan. så drygt, som vanligt!
Ska snart titta på tv och äta flingor, fasst idag har vi coco sak =) hehe.
Sen träning och sånt, jag har jätteont i "bakbenet" eller vad det heter, så jag ska ta det lugnt.
Jag måste ha en ny jacka, det ända jag har är en tunn regnjacka, kan ni förstå hur kallt det är? Nej, justdet!
Och igår, mannen under trappan såg jag och slutet var så hemskt, jag har bara gått och tänkt på filmens slut hela dagen, så otroligt. Jag kan inte förklara hur gripande det var, och sorgligt, jag får panik av detta. Men jag antar att livet är såhär, eller filmer. Verkligen en film jag rekomenderar.


TAKE CARE.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0