ny vinterjacka.

Jag måste bara säga en sak, min mamma gör praliner (choklad med fyllning i, för er som inte vet) och nu handlar ju allt om rosabandet, blala. Hon har gjort ROSA chokladbiar, rosa chokladklubbor och massa annat, coolt va? :D

Okej, dålig uppdatering eftersom jag har varit i stan med mamma och handlat en ny vinerjacka åt mig. Tack mamma<3. Skola och allt, inte så roligt, huh? Annars har jag inte gjort så mycket annat idag, jag ska ta ett bad, leta upp smycken och sånt. Imorgon är det FREDAG, i like! På lördag ska jag spela cup i höllviken, med bara 96:orna, sjukt kul att bara få spela med sina "gamla"lag spelare, fast vi spelar med dom nu med. Laddad som fan! Sen är det ju oxå strandbaden, fast inte denna helgen. Men snart! HAVE A NICE EVENING.♥
                                                                                               
 
vadå bjuda på sig själv? :$


Kommentarer
Postat av: Rebecca Sveberg.

Gud vad snygg den är! Då blev det ändå en bra :D

Jag gick hem för allt, du vet.. Allting var kaos, skolsyster, ungdomsmott., mamma&pappa och ja allt! Men jag kommer imorgon för jag måste redovisa, vi ses då. Love u!

2009-10-08 @ 19:19:02
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/
Postat av: Evelina Hansson

Till Rebecca Sveberg: Tack, ja, det hoppades jag på =)

Hoppas att du är bättre&du vet var du har mig, jag förstår dig verkligen! Yes, lycka till på redovisningen, vad ska du redovisa?

Vi ses imorgon, I LOVE U TO!

2009-10-08 @ 19:23:27
URL: http://evelinaahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0