HELGEN:

Såhär har min helg sett ut.
fredag,jag och anna stack till ip för att se fotboll osv. På kvällen var vi på sporthallen och konstigt nog, nej.. så var jag flummig och allt, heheh. I like it! Jag och anna var flummiga hela tiden, men jag var tvungen till att gå hem ganska tidigt, hade ju cup dagen efter och det var samling på ip kvart över 7 på morgonen! Och ja, jag försov mig till 10 i. Emelie, som jag fick åka med, skulle komma redan klockan 7. Men jag hann? Spelade cupen och ja, vad ska man mer säga om det? Ingen förstår ändå fotboll, så det är inte lönt att jag förklarar hur det gick. Och nu, idag ska jag nog åka in till chokladfabriken och hjäpla mamma och pappa med att jobba, det är ju chokladensdag idag med, så de behöver en massa hjälp. Ni vet ju hur min lilla plånbok ser ut? Ja, precis, då kan ni oxå hålla med om att jag behöver jobba, både för min och deras skull. Så att jag ska snart ta och göra mig iordning. Ta hand om er.







mina vänner är så fina, ellerhur? ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

hahahahahahhaa!

älskar dej evelina!<3

2009-10-14 @ 09:15:44
Postat av: Anna

hahahahahahhaa!

älskar dej evelina!<3

2009-10-14 @ 09:16:02
Postat av: Anna

hahahahahahhaa!

älskar dej evelina!<3

2009-10-14 @ 09:16:34
Postat av: Evelina Hansson

Till Anna: Jag älskar dig med gumman =) <3

2009-10-14 @ 16:38:15
URL: http://evelinaahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0