Hanna, Linnea, Träning

Ja, jag hann inte uppdatera innan. Men jag umgicks med Hanna och Nea. Kollade på massa filmer och sånt mys. Sen var det träning. Haha, jag och Natti duschade sist av alla och Lollo och Molly var lite busiiga. Det började med att dom hällde kallt vatten på oss när vi duschade, brrrr.. Sen sprang jag och Natti ut andra hållet för att dom låste dörren till omklädningsrummet. Vi sprang i korridorerna med handukar och allt. :$ Vi kom in tillslut och vi hade våra läsk ståendes på bänkarna, precis som innan. Natti dricker ur den och skriker: Uuu. Vad har ni gjort med den? Molly och Lollo bara fnissar.. Sen sa dom att de hade hällt toavatten i hennes flaska. Och de sa vad de hade gjort med min.. spottat snor..:( Så sjukt äckligt! Men nu är jag här hemma och äter, Jag kanske ska träffa Natalia lite senare. Bye cuties. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0