Världens tråkigaste väder???

Ja! Så himla tråkigt och jag vet att jag tjatar på det som fan, men jag har bara lust att skrika ut. Kallt, blåsigt, regningt.. ja och snart börjar det till och med snöa! Jag hatar kallt, väder. Därför ska jag och familjen ut och resa dagen efter jul, för er som vet säg inget till någon annan som läser bloggen, hihi. Ska vara en hemlis till det börjar närma sig en vecka eller två, om jag kan hålla det, haha!
Fucking skola idag då, jag har varit jätteduktig och försökt klara ut lite svårigheter i skolan och jag tror att jag lyckats? Dessutom börjar jag bli sjuk, och nej! Jag har inte tagit vaccinet mot svininfluensan.. Tänker inte göra det heller! Men i alla fall, jag ska dricka lite te snart, även om det knappt smakar något, är det gott(H) Pusssssss. <3
*gårdagens*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0