Inne-träning..

..Yey, fan vad härligt det känns! Ska snart ta och gå ut och sälja korvar med Anna. Sen vet jag inte vad som händer, får se. Har varit igång hela veckan och jag är sjukt trött. Men jag får se vad jag hittar på.;)
Hörs senare. Pussssssss.<3


jag är sjukt trött på detta! alltid händer samma sak om&om igen, och jag orkar inte mer. är jag någon slags docka som man kan göra allt på eller? om du tror det så tror du fel! för att jag är en helt vanlig tjej som har känslor, vilket du tyligen inte har...:|

Kommentarer
Postat av: anna

Svar; Tack, kul att du gillar den :D Ja jag brukar gör designers och headers då och då och om du har tålamod så hjälper jag dig gärna när jag har tid, för det har jag ganska ont om nu för tiden :/ :)

2009-11-01 @ 17:22:56
URL: http://sangster.blogg.se/
Postat av: Evelina Hansson

Till Anna: Så roligt! :)

Hör av dig på mail/blogg när du har tid :)

2009-11-01 @ 18:13:06
URL: http://evelinaahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0