Bara inte..

..Träningen blir inställd idag, för att jag ska gå in på plan, ge allt jag har och visa vad jag verkligen går för! För att du har så jävla mkt fel om mig! Ska gå in och kötta, rent ut sagt! Ooops, jag ska inte vara dum;) Men jag sitter och hoppas verkligen inte att den blir inställd, ända sen i Lördags har jag väntat på denna underbara stund. FOTBOLL(L)
Ska fixa det sista, sticker runt 6 för att träna,( om den nu inte blir inställd;( ) Har pluggat matte, men sjukt svårt. X=43=58049855238 ( inte för att detta stämmer;) )sånt skit. får damp ;/. Puss sålänge, and stay uppdated.<3
så jävla taggad!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Sveberg.

HAHA! Evelina är taggad, wiiiho.:D

2009-11-18 @ 16:29:35
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/
Postat av: Evelina Hansson

Till Rebecca Sveberg. :HAha, som fan!!:D

2009-11-18 @ 20:31:51
URL: http://evelinaahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0