Amelia och Rebecca var här!

Dom stack precis, efter att ha druckit varm o'boy! Innan dess var vi ute och sålde julkort, sålde i alla fall några, nu har jag bara hälften kvar..! Jag ska snart skriva en packlista som jag ska ha med till stockholm, duscha och lite annat. Sen ringer Rebecca och vi ska se om jag hinner komma över till henne. Vi hörs lite senare! Caio.♥
Jag vet att bilden är uttjatad, men jag har inga nya! ;o Måste få nya bilder!!
Tycker ni att jag ska ha denna som header? Snälla Catharina har gjort denna fina bilden till mig, tack!<3


Kommentarer
Postat av: catha

älskar din blogg :)

2009-12-01 @ 18:32:17
Postat av: Rebecca Sveberg.

Fan vad fin bild!!!! Ha den älskling. :D

2009-12-01 @ 18:46:29
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/
Postat av: Cecilia Hansson

Jag tycker verkligen att du ska ha den, den är riktigt fin! <3

2009-12-01 @ 19:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0