fotografering

hejhej, skola idag igen. vi fotograferades även idag, jag tycker att det är jättekul(y) blev säkert inte bra. och hela skolan kommer att se denna bilden. men det får vi ta. efter skolan följde jag med hanna hem. fick träffa mina sötnosar emil&anton- dom är bäst! vi gjorde allt möjligt. bla. badade. sjukt härligt. men nu har jag kommit hem ifrån henne, har bussat ända från valby. ni vet säkert inte vad det ligger? haha. imorgon ska jennie ändra min textstil, för ni ser hur ful den är.. men nu ska jag snart äta och senare ska jag duscha men vi hörs efter allt. får se vad jag skriver om. inte om dagen iallafall. men vi hörs. det kan jag nästan lova. PUSS.


Kommentarer
Postat av: Anonym

soet.

2009-08-27 @ 21:34:13
Postat av: Evelina Hansson

Till : tack :D

2009-09-01 @ 17:15:47
URL: http://evelinaahansson.blogg.se/
Postat av: loviiiiiiiiis.

Du är så sjukt söt §

2009-09-06 @ 18:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0