MOVE LIKE A FREAK


Bloggade aldrig igår som ni märkte, det var verkligen inte min dag igår! Jag och Simon fick sänkt idrottsbetyg för att vi fuskade, trots att halva klassen gjorde det med, cykeln blev stulen och en massa annat..

I skolan hade vi någon sorts "battle" mellan Södervångskolan och Augustenborgsskolan där låtarna skulle handla om Vellinge (för oss) och Malmö (för dem). Deras "lag" var en blandning av hippies, wannabe-tanter, skottar och allt annat. Vi vann såklart, eftersom vi var på hemmaplan. De var mycket bättre än oss, stakarna.. Efter skolan har jag letat efter cyckelhelvetet och såklart hittar jag inte den, typsikt..

Träning senare och efter det är det fika, hoppas att det gör mig gladare!! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0