MIN DRÖM


Och återigen kommer det klassiska som skrivs i bloggen, vilket passar bra nu när jag har 0 koll på vad jag ska skriva!
Det var Halloween och jag tillhörde någon familj som älskade Halloween och ville alltid skrämmas extra mycket (precis som i MF). Så kom det en kille till mig med typ beige onepiece (?) och sa att han var min stalker, för att skrämmas. Men jag blev inte rädd, för att jag visste att det var någon som ville skrämma upp mig. Så när jag gick ut, träffade jag många vänner och så kommer Anna och Linnea utspringandes och skriker "EVE, DU HAR EN STALKER, JAG KAN GÖRA PINKY PÅ DET". Och då blev jag rädd, vi srang och gömde oss i staden. Men sen vaknade jag, som jag alltid gör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0