LÄTTNAD


Vilken lättnad det var att få veta att jag behöll mitt MVG i matte (+extra beröm och fick veta att jag var redo för gymnaiematte redan i nian, stolt chey!) och jag höjde mig till VG i bild! Något som gör mig ännu mer glad är att jag är "ledig" från skolan resten av veckan, då jag ska vara funktionär, iväg till en annan skola (alltå inte helt fri från skola) och resten av dagarna lediga! Annars har vi haft en såkallad rehab-träning idag. Jag skulle inte vilja påstå att det var min dag idag på det. Och inte nog med det, vädret har varit sååååå bra idag (som ni ser på bilden)!!!!

Helgen kommer också att bli super! Ska bland annat på fest, till Danmark med vänner och bara mysa i allmänheten, åå vad jag längtar! Vi hörs readers. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0