BLACK AND WHITE




Men hallå bortgömda bloggen! Helgen har varit mysig men ändå dryg, ni vet. Nästa helg tar jag igen det! ar hunnit vara i stan, hemma hos hanna, utelåst, donken och en massa annat denna helgen. Då kanske ni undrar, varför jag varit utelåst? Det har ett samband med "frukosten" jag fick som ni kanske sett på facebook. Den historian drar jag lite senare i detta inlägget.
Idag var jag ute i Helsingborg och satt ute och åt hela dagen med släkten, mysigt men jag var trött som satan! Ikväll blir det chilla till finalen av Mästarnas Mästare, go Stenmark!!

Jag skulle ut två på natten och komma in sen igen. Anna och Hanna låste dörrjäveln och gick o la sig efter en halvtimme då de trodde att jag skulle komma in. När jag är klar, halvtimmen senare. Försöker jag öppna dörren och inser att den då är låst och de ligger och sover! Jag smsar, ringer och har mig. Jag frös, jag var rädd, jag var förkyld, jag var ensam ute på landet! Jag kände mig som en inkräktare som smög runt deras hus och kände på alla dörrar, ifall de skulle glömt att låsa. Nej då sitter jag utanför i en och en halv timme själv, då tanken slår mig att jag kan kasta saker på Hannas fönster så att de vaknar. DÅ kommer de ner och öppnar åt mig! Dagen efter väcktes jag med frukost på sängen av dem, eftersom de kände skuldkänslor, hur sött? Men som tur är allt bra nu och jag lever! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0