VI GICK I VINST


Anledningen till att jag inte bloggade igår är för att vi var med laget uppe i Kristianstad, då jag egentligen skulle spelat, men visade sig att jag hade feber på plan. Kom hem runt 12, kul på en fredagskväll.. Men jag hr ändå haft det roligt, åkte till donken med turban på huvudet, två tjejer vid namn Evelina och Josefin platsade in där perfekt med alla möss!

Idag vaknade man tidigt för att man skulle hem till Frida och baka kanelbullar med ett gäng tjejer, alltså Milla och Josefin. Vi gick i vinst idag (vilket det ända alternativet var) och detta resulterade sig att vi gör om detta flera helger, superkul! Nu ska jag städa och handla lite mat till ikväll, för att tjejerna kommer sen! Kram


Kommentarer
Postat av: joanna

grattis då ditt lilla cepebarn :D<3

2011-03-26 @ 21:32:35
URL: http://jofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0