15. MIN FAVORITPLATS


När jag inte har något att göra eller när man måste rensa huvudet och komma bort från allt och alla går jag ut och går en runda. Helst går jag vid det "nybbygda kvarteret" för att jag älskar nybyggda hus. Kollar alltid för att hitta inspiration, hur jag vill ha mitt hus när jag blir stor mm.
Annars gillar jag överhuvudtaget att vara utomhus. Men i så fall ska jag gå en runda själv, för att få lite upfriskande luft och så får man stund för sig själv;)
Det är oxå mysigt att gå på stranden, men då ska det vara i Thailand. Stranden i sverige är så kall på sommarkvällarna, tyvär.
En annan konstig favortplats är faktiskt Holland, Velddhoven. Jag spenderar tid där när jag har tid. På google maps förståss. Kollar alltid igenom hela staden, allt jag känner igen och alla ställen jag varit på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0