Skämt ut oss


Litet provsmak på kvällens outfit på min favoritklänning, köpt i Thailand 75 :-
Tänkte börja inlägget med dagens händelse: Jag och caroline stack till södervångshallen på håltimmen för att hon skulle på toaletten och göra sina behov (vad nu det kan vara..?). Så påvägen dit snackar vi om en sak (det får ni inte veta just nu). Så hör vi att någon är på toaletten och vi öppnar dörren halvt, sen får vi bekräftat att det verkligen är någon där, så vi rusar bort runt hörnet. Då hade killen som vatt inne på toaletten hört allt vi har sagt.. OMG!! Vi snackade om något som var så himla pinsamt, och han berättade antagligen det för alla andra sen för att alla skrattade när vi kom tillbaka..

Nu ska jag inte trötta ut er med en liten händelse. Utan berätta kvällens planer. Jag drar till Anna runt halv 7 (?) för att hälsa på hennes nya make och ta ett allvarligt snack med honom! Sen taggar vi och drar vidare mot strandbaden. Årets första då alltså, och jag hoppas på att det blir roligt. Efter strandbaden ska jag kanske sov a över med Anna. Tråkigt nog har Hanna blivit sjuk, som jag egentligen skulle till stan med. Tycker synd om henne. (Till dig Hanna, krya på dig & förlåt om jag var konstig imorse på telefon. Men jag var nyvaken, trött och ledsen för att du inte skulle med. Puss jag älskar dig)
Nu ska jag chilla lite, om jag ska orka med kvällen. Var så goda för ett långt inlägg, det var mitt nöje att få skriva till er. Kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

auw, chilledille:DD!

tack, och jag älskar dej med gumman!!

2011-01-22 @ 12:00:16
URL: http://linneahanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0