Sista dagen

Precis kommit hem fran frukoststallet, ett billigt en! Trakigt att det ar sista dagen idag. Vi aker hem imorgon 6 pa morgonen och fragan ar om man ska sova tidigt ikvall och ga upp vid 3, eller att vara uppe hela natten fram tills flyget, vilket jag rostar pa. RING OCH ROSTA NU, VILKET ALTERNATIV NI TYCKER AR BAST - 112!!!
Haha, ni skulle sett nar vi at frukost. Det kom en liten kille och stallde sig vid varat bord och tittade, och sa borjade kan kissa!! Helt random stod han dar och kissade, och blotte ner hela golvet och trojan och byxorna. Och sa kom lady-boyen och tog honom, hahahah! Vi var ju pa nightmarket igar, handlade lite smatt och gatt, men dock inte sa mycket som jag forvantat mig. Ska ner sen och handla piercingar och lite klanningar (dom ar sjuuuukt snygga har) Sen ar jag fit for fight att aka hem, eller??? Naj, nu ska jag inte traka ut er! Kram
Bilder fran Mexico (forsta bilden ser man jattetjock ut, men jag har forminskat den ganska mycket..)


Kommentarer
Postat av: Rebecca Sveberg.

Åhhhh! Jag saknar dig så himla mycket. Ja, vi träffas dirr när du kommer hem och vi ska träffas supermycket mer detta året!!! Du, festen, vill du ha den nu i helgen om jag inte ska åka skidor? :) Love you.

2011-01-09 @ 11:38:25
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/
Postat av: O L I V I A

sv; Härligt ! :D Jadå det är super med mig :)

2011-01-09 @ 19:33:17
URL: http://ooliivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0