3 Januari 2011

Haha, fick Thaimassage igar, jag kan inte pasta att det var skont, for att dom drog i alla kroppsdelar jag hade och jag ar verkligen inte vig, sa det gjorde extra ont pa mig, hahaha! Nu har vi precis kakat frukost. Ska strax upp pa hotellet och bada (som vanligt). Idag kommer Arne och Annika hit med barnen (Tobias och Linnea). Fast dom bor ett par kilometer bort fran oss, men vi ska antagligen ut och gora saker med dom.:) Jag ar sa himla sugen pa att aka pa rafring eller canoeing, sa jag hoppas att det blir nagat sant! Lagntar efter att fa visa upp bilderna som jag tagit har, men kan tyvar inte gora det nu, hehe. Vi stannar ungefar en vecka till! Sa jag har fortfarande mycket kvar att gora& jag hoppas att vi far ett bra flyg nu pa vagen tillbaka. Men det hade inte kunnat bli samre anda. Kram pa er!
Royal Crown Hotel & Palm Spa Resort: DSCF0177

Kommentarer
Postat av: felicia

jag saknar dig här hemma :(

2011-01-03 @ 15:35:02
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0