1. VEM ÄR JAG


Tjoo, det är jag Evelina Hansson. Hoppas du visste det för att annars har du nog hittat fel, nej nu ska vi inte vara sådana. Ja, vad kan man säga om sig själv? Är väl en vanlig (eller inte) flicka som bor en liten håla utanför malmö, som jag trivs jättemycket med. Är väl för det mesta glad och skrattar 11991 gånger om dagen. Går i skolan som vanligt, spelar fotboll, umgås med vännerna, allt från a-ö på fritiden. Folk som ser mig för första gången tror att jag är blond, mentalt- men där har dom fel! Jag är faktiskt duktig i skolan och är nöjd med mina betyg. På tal om nöjd, de flesta tjejer har komplex över sig själva, och ja ni vet resten? Själv är jag supernöjd som jag är och är bara glad över att jag mår bra och har alla kroppsdelar på plats, vilket inte alla har. Tänk på det! Jag glömde ju berätta hur gamal jag är, 15! Tack för mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0