BOTTLES IN THE AIR




Förlåt Linnea, men det är kvitt när det gäller bilderna, kolla lixom på mig på den andra bilden, only for you! &hatten ni ser har varit väldigt populärt idag, det är ett halsband!
Skolan som vanligt, vad kan man säga? Sjukt rolig engelsk-lektion i alla fall, det bästa var att vi pratade bara engelska och vi fick till det som fan! HAHA. Slut på diamantträningarna nu på länge, tråkigt. Men vi har utomhus teknik-träning istället, hoppas det blir bra ändå- klart det blir!;) Nu ska jag rita lite, ni ska se mig. Jag har blivit en riktig nörd på att rita. Jag har ritat 4 bilder och jag är nöjd över dem alla, för att ha g i svenska. Ni ska få se dem när jag fotograferat dem! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0