STRUL IGEN

Internett såklart, vad annars?? Tänkte berätta om i förrigårkväll lite, dock inget speciellt. Det var ju Halloween, tror ni inte att någon random spöke kommer och skrämmer mig och beccy mitt på kvällen (när det ärmörkt ute). Hon skriker OCH CYKLAR IVÄG FRÅN MIG. Medans jag står kvar och skrattar&skriker samtidigt. Dom jävlarna kunde heller inte berätta vilka dom var (eller vem dom försökte likna..) Träffade massa dolk den kvällen, mysigt.
Igår var jag med Hanna och Linnea hela dagen. Kvällen blev det tjejmiddag med klassen, roligt! Slutade med gräddkrig, medans jag och elsa låg under bordet och kved av magont! Men, vi blev tydligen också delaktiga i det hela.. Så kommer man hem och luktar sur grädde, så jag tog mig en dusch innan jag gick och la mig (i min 120 cm säng!!) Kram
FörrIGårdagen, Jag och Beccy!







Var med Hanna och Linnea igår, dock inga bilder från igår!


Min nya säng!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Sveberg.

Gumman. Snälla, ta bort bilderna på mig!! <3

2010-11-02 @ 16:20:47
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/
Postat av: ia

Härliga höstbilder (:

2010-11-09 @ 10:21:13
URL: http://makethemwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0