5-2!

Matchen slutade 5-2 till Borgeby.. Efter matchen åkte min familj och jag till IKEA, blev en klädhängare, som behövs! Jag ska försöka lägga mig tidigt idag igen, för att denna dagen har varit jobbig som bara den! Imorgon är det tillbaka till reallity, det hemskaste gud någonsin skapat- skolan.. Om det hade funnits en liten manik som kunde proppa i sig allt man behövde veta, hade jag haft tre sådana här hemma! Nu ska jag återgå till mitt Tv tittande, hehe, det gör jag inte alls! Men jag ska göra något i alla fall. KRAM


Kommentarer
Postat av: Evelina

hihihihihi på din =)

2010-03-07 @ 20:32:24
URL: http://elovely.blogg.se/
Postat av: linn

hej du skrev till mig i februari om vi kunde följa varandra i bloglovin, men då hade inte jag det.

men nu har jag faktiskt fixat det, och följer gärna din blogg om du följer min :) vad sägs ?

hihi ha de bra!

kramar :)

2010-03-07 @ 21:05:11
URL: http://linnkarlzzon.blogg.se/
Postat av: becca

Okej, bra tips! Jag har gjort så att jag har t.ex tänckt att jag ska ge allt alla träningar..det har jag oxå lykats med & våran/våra tränare tränar oss ganske hårt och begär mycket av oss. Och om man kämpar som bara den så får man va med på match! Och det är ju guld, och då fick jag vara med för att jag jobbade som f*n en träning:) Att ge allt är nog det bästa. & Jag hör att folk säger att jag är duktig och så..och då blir man ju glad och vill mer såklart!!

2010-03-08 @ 17:52:51
URL: http://bbeccahu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0