Elli, Natti och Mogge sov hos mig!

Uppdateringen blev lite, för att det blev fotboll hela dagen igår! Tänkte berätta kort om den. Vi spelade första matchen i vilda västern. Vann med 2-0 tror jag. Sen stack jag, hanna, molly, jeanne och annika till Max. Vi bröt traditionen att äta på Mc donalds. Sen blev det snabbt hem, för jag skulle spela med damerna. Jag tror att jag sov hela matchen? Så himla trött, och tur var att jag slapp spela. Sen åkte vi snabbt hem och jag fixade mig på typ 3 sekunder! Drog iväg till torsgården och bestämmde att vi skulle sova över i tält hos mig. Elli, natti och mogge då. Nu har dom gått hem, för att jag ska städa, packa och fixa mig. För att runt 12 ska jag hem till Hanna. Så ingen uppdatering som vanligt blir det inte. Men det kanske blir något ändå. Men senast på onsdag kommer inlägg! KRAM
bilder från matchen igår
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0