KIKASS VÄDER




Herregud, vilket KIKASS väder! Varmt och gott, har sålt bullar i morse och det gick ju bra. Åt kebbe och stack och träffade vänner, fram tills nu. Återigen åkte jag moppe idag, 2 gånger- love it!!
Träningen börjar sent idag, fast vi tränar på b-plan idag, wohoooo!! KIKASS väder, KIKASS plan med ett KIKASS lag.
Efter det sticker jag hem till Hanna med mina KIKASS bästavänner och sover över där, antagligen blir det att tälta, om vi orkar det. Tar med mig kameran, jag har nss bestämt mig för att ta med kameran så ofta jag kan, för att capture mina minnen, om ni förstår. Så när jag om 30 år kommer att kunna visa mina barn och famlilj vilken rolig tonår jag hade! Ni ska ha en fortsatt KIKASS dag och en KIKASS kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0