ändrade planer

hejhe, skola idag. helt okej. var faktiskt ganska slappt. för det mesta. har precis kommit hem och ska snart äta något. ikväll blev det ändringar, för att beccy är nog sjuk. hon var inte i skolan jag har smsat men hon har inte svarat. och natti får jag heller inget svar av. så det blir ingen jägers för min del. vi hade heller ingen skjuts.. men jag ska till trelleborg istället. ska på palmfestivalen med celine och hennes vänner. kommer nog att bli minst lika kul. får åka på jägers en annan dag istället. men jag hör av mig innan jag sticker, tror jag. ha de sålänge. TAKE CARE.


Kommentarer
Postat av: Rebecca Sveberg.

Hej hjärtat! Jag svarade på smset, isåfall har inte johanna visat dig det? För jag svarade. Men vi snackar sen om varför jag inte var i skolan idag. Vill inte ta det här.. Hoppas du inte blev sur. Hörs när jag kommer hem ifrån mamma. Love u!!!

2009-08-28 @ 15:48:10
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/
Postat av: Evelina Hansson

Till Rebecca Sveberg.: I LOVE YOU TO!

2009-09-01 @ 17:15:09
URL: http://evelinaahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0