BACK TO REALITY


Då så. Måndag igen. Fast denna Måndagen var inte som alla andra, elevnsval! Hade syslöjd och jag har fått sy in mina tvåjeans som inte var tighta vid ankeln, vilket dom är nu! perfektionist..

Har även hunnit med att baka en sats kanelbullar och halva degen gick åt tjocken som åt upp allt, jävla unge.. Oj justdet! Jag skäller ju aldrig på mig själv!

Sitter och lyssnar på musik från sommaren 10, som t.ex. Billionaire. Det väcker såhär många minnen, speciellt från Gotland. Uh, hatar detta! Vissa människor minns stunder genom dofter, bilder, filmer eller annat. Jag minns mitt genom låtar OCH dofter, sinnessjukt..

Snart är det träning, efter nästan en hel veckas träning. Behövs efter min mage som är lika stort som ett hus nu. Och perfek väder enligt mig att träna i, REGN! Kram

Kommentarer
Postat av: Rebecca Sveberg.

Så fin Evly! Saknar dig :(:(

2011-05-16 @ 21:09:23
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0