17. DET HÄR SKA JAG BLI NÄR JAG BLIR STOR


Äntligen kommer det roliga ämnet att berätta om! Jag har stooooora framtidsplaner. Haha, nej det har jag inte riktigt. Som första plats vill jag bli "eventplanerare", en person som alltså plannerar event! Har alltid velat fixa kändisfester, nattklubbar mm, verkar jätteroligt!
Annars vill jag bli husdesigner. Lixom inreda hus, vilket jag älskar att göra. T.ex. så älskar jag att bygga+inreda hus på The Sims, eller bara att gå och titta på nybyggda hus.
Det är mina drömmar när det gäller arbete. Jag vill också bli typ bartender eller reseledare på Ibiza, Phuket, Miami eller ett annat fint ställe utomlands. Men det är mest för att få festa och vara utolands! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0