16. DET HÄR SAKNAR JAG


Som sagt, jag har väldigt lätt för att sakna platser jag varit på. Ibland kan jag sakna/längta efter något som jag inte ens varit på. Det kan låta konstigt, men jag saknar Usa, fastän jag aldrig varit där, men på något sätt känns de som det, haha jag vet att det låter knäppt.
Alltså det stället jag saknar mest för tillfället är Holland. Jag vet inte varför, men det var ett så fint ställe och jag har spenderat en stund i mitt liv där. Som tur var ska vi dit igen i sommar för att kolla runt. Jag känner på mig att jag kommer att gråta när jag ser allt.. :(


Kommentarer
Postat av: felicia

haha aw evelina! du och jag får åka dit en dag, till usa. varför inte packa väskorna och åka ikväll och stanna fram till dess att det är sommar hemma? ;)

2011-03-15 @ 15:31:05
URL: http://wonderfulwoorld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0