4 Januari

Hallaja! Precis kakat frukost, som vanligt blev det Pad Thai, annars skulle det blivit varrullar eller fried rice (fied lice, som det heter har) Saknar att spela fotboll, men pa nagot satt ar det skont att inte trana konstant, men som sagt, jag langtar efter det+ alla vanner. Nar jag kommer hem (eller tidigare) blir det nya design, som vanligt.. Ska bara chilla vid poolen, oxa som vanligt. Jag har blivit brun, och jag tror att jag aldrig varit sahar brun innan. Men jag oroar mig alltid over att fargen ska ga bort nar jag aker flyg..:( Vi hors senare amigos!

Kommentarer
Postat av: PHOTOGRAPHY

Söt blogg! :)

2011-01-04 @ 15:59:52
URL: http://www.photography.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0