TIDSINSTÄLLT- KUNGSBYGGET


Detta är som sagt ett tidsinställt inlägg, för att nu är jag påväg till kungsbygget med villan och alla vänner. Jag har aldrig åkt skidor innan, i wonder how this is gonna end up.. Tänkte utmana allt som finns, dvs att jag tänker göra volter på alla gupp. (och sånt som han på bilden gör..) Och liftar kommer jag inte att åka (eller jo..) för att jag har alltid varit höjdrädd och filmen "Frozen" gör ju inte saken bättre- men jag är inte livrädd. Jag är bara rädd förr att jag ska ramla av eller att liften ska ramla, eller att jag glömmer att hoppa av på toppen av backen. Åh, nej. Jag tänker inte ta upp mer faror med denna resan. Ska i alla fall bli bäst! Hoppas ni har det bra, för det har jag nu, det kan jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0