14 ÅR TILL SALU


(TIDSINSTÄLLT FÖR ATT NU ÄR JAG PÅ DOMARKURS)
Själv läste jag boken i Thailand (är ingen läsnörd, men jag läste ju Gömda där och jag blev heelt beroende, så jag gav mig på en annan bok). Men tyckte dock inte att den var lika bra som den andra. Inte heller lika tragisk som Gömda. Även om det inte var en komedi, så gav den inga tårar eller medkänslor. Tänkte bara berätta det för att jag tog en bild på boken, och ville lägga till en text till den. Så tro inte att jag skriver värsta reccentionen här, men ni som gillar att läsa: Jag rekomenderar den inte, det var i alla fall inte min smak. (Fastän det var en sann historia, vilket jag gillar annars)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0