STATISKIKEN GÅR UPPÅT


Direkt ur arkivet, den första bilden jag laddde upp, visst var jag söt eller snarare agressiv? Och kolla Hanna lixom, den kaxiga minen! Jag kallar mig själv för "Prinsessan Sockersöt"
Jadå, bloggen växer och fler folk läser bloggen, härligt. Eller så kan det vara för att läsare har slutat läsa bloggen under helgen. HELL NO, ni slutar inte!! I samband med höjningen är det en ny design på g. Wohoo, party. Träningen gick helk ok, lärde mig att dagar som dessa, ska man inte ha tjocktröja och underställ UTAN T-SHIRT, för det visade sig behövas idag.
Veckan kommer att bli riktigt bra följande "possetiva" saker som händer i skolväg:
Tisdag: Slappa lektioner (förutom franska)
Onsdag: Se film på So, äta kakor på No, resten slappa lektioner
Torsdag: Bild (har blivit ett av min favoritämne- nu när jag vet vad jag vill bli (nej det har inget med att rita och hålla på), ingen No, resten bra lektioner!
Fredag: VOLLEYBOLLTURNERING + PÅSKLOV

Uppdate: Ner och se på Modern Family med familjen. Detta har då blivit en riktig ovana (med ovana menar jag att vi är på sluttampen av avsnitt, det finns bara två sässonger..)

Kommentarer
Postat av: joanna

det ska jag nog kunna fixa åt dig :D

2011-04-13 @ 16:36:07
URL: http://jofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0