INGEN TID


Bilder från lördagen
Shit,jag har ingen tid för att blogga längre. Inte ens sätta mig framför datorn och gå in på blogg.se och skriva ett litet ord, ingen tid! Gårdagn bestod av fotbollsmatch mot ett division 3 lag, som vi vann över- vilket är superbra, fint väder och underbara vänner. Somnade ganska sent igårnatt, vilket mitt utseende fick lida för. Jag vaknade 5 minuter innan jag skulle sticka hemifrån, men jag hann fixa mig på 10 minuter (dra bort 3 minuter från mina converse liknande skor), därför slängde man på dig sminket!

Snabb update: Linnea bea boo kommer när som helst, vi ska till ica, hon ska handla glass och jag ska handla något annat. Ikväll är det träning. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0