Klockrent!!

Hallådär! Hemma från skolan, dryg dag (alltså lektionerna). Ska vara hemma ikväll med bror, mamma och pappa är på middag ikväll någonstans (?). Jag har fått 4 eller 5 erbjudanen om att träffa/göra något med någon annan, JUST IDAG!! Rätt sjukt, varför inte imorgon, igår eller något? Haha, sjukt. Jag måste berätta dagens "klockrenaste". Vi skulle ha NO- förhör hade vi en lärare (Leffe) som inte bryr sig om någonting. Jag och Selom tänkte "fuska" och ha papperna uppe. (Jag vet, det är fel, men daah det är ett litet läxförhör som vi fick igår till idag..) Nej, då kommer han och säger, ni får papper istället!! -Whaaaat? På ett läxförhör? Vi satt och vred, sprang runt i klassen och frågade varandra om svaren! Alltså, kan man säga att vi försökte fuska, men det behövdes inte..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0