GROTESCO

HAHA, detta är det absolut roligaste man kan tänka sig, jag svääääääääär! Grotesco, ni måste se det!! Där Henrik Dorsin alltid är med, min idol! Herregud, han är så himla rolig och det räcker med att jag ser honom och jag skrattar.
Dom spelar ett program just nu, med Grotesco (i måndags). Självklart missade man inte det. Klockrent som vanligt. Här får ni lite videoklipp, så jag kan dela min humor med er!
Henrik Dorsin.
Programmet i måndags, då "Jöns Jönsson" skulle upptäcka Stockholm för första gången, då han kommit från en liten by i Skåne! Haha, han är för gulliiiig :d

Klassikern "Bestefar og jeg"

Jag visste inte att det var Grotesco "gänget" som gjorde denna låten åt Melodifestivalen!?

Kommentarer
Postat av: grottis

Tingeling är för jälva kul =)

2010-12-07 @ 09:50:59
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0