Utkast: Maj 8, 2010

DETTA INLÄGGET SKREVS IMORSE, DÅ INTERNET VAR DUM MOT MIG..
Sorry för den dåiga uppdateringen igår, hade inte tid!
Igår efter skolan stack jag till Anna, där Linnea oxå var. Vi hade ball, som vanligt haha! Senare på kvällen var vi hos Anna med Sebastian och Simon. Riktigt kul, fast pojkarna var halvdöda...(?)
Idag tänkte jag och Anna gå ut, men jag börjar bli sjuk, så vi stannar inne och bakar kanelbullar hemma hos mig. Mumsigt, för att jag gör de bästa bullarna, det kan pappa instämma! Bilder kommer nog, för att kameran ligger med i köket tillsammans med oss! Ha en bra lördag, för det ska jag ha, trots min ondahals och förkylning. KRAM
ps. jag dricker 40% sprit nu!! mamma och pappa sa att jag skulle. Haha, nejdå. Jag gurglar i det nu när jag har ont i halsen, starkt, men det hjälper!! 

Kommentarer
Postat av: evabergsten

fin blogg!

2010-05-08 @ 20:45:54
URL: http://evabergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0