Uppdate.

Tråkigt att det bara blir bloggande ibland va? Men jag börjar tappa lusten.. Men ni ska få ett inlägg nu med lite bilder från gamleby!! 
Igår var det fest hos Lina, i dala, stack ut till bålet sedan. Var tvungen att åka hem ganska tidigt, hade match imorse, samling klockan kvart i nio!!!!!! Men tack för igår..<3
Idag spelade vi som sagt match, mot höllviken, de vann med 3-1, fast jag tycker att två av målen var onödiga.. Aja.. Ikväll drar jag till tivolit i Vellinge! Ball, brukar alltid vara så himla roligt. Men på dagen ska jag ta det lugnt, det behöver jag! KRAM (det kan bli lite extra med inlägg idag, vi får se...;)
min och hannas sängar, min underst hennes överst.

innan vi skulle bada;)

osminkad den kvällen:)

detta spelet spelades 1 gång, till skillnad från monopol.

jag och amanda, hehehehehe

ida och amanda i farten!


söta joanna!

pojkar

VÄRLDENS GODASTE TE, (knarkades i gamleby...;)

sötisar amanda och vendela dricker det oxå!


Kommentarer
Postat av: malin

hade du en bra valborg? :D

2010-05-01 @ 14:37:51
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: malin

sv: va skoj :D

jo min valborg var också bra! =)

2010-05-01 @ 14:49:30
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: ebba - tävling startad

hej, anmäl er gärna till min tävling som jag har starat IDAG. bara sänd en kommentar och så är du med ;D lätt som en plätt!

/love ebba

2010-05-02 @ 17:52:16
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0