Matchen inställd..

Åh.. när jag för en gångs skull skrev ett långt och fint inlägg, sparas det inte!!!!!!!:-( Jag ska försöka göra mitt bästa..
Skolan var helt okej, jag och hanna satt och gjorde en uppgift på hela skoldagen, den var riktigt svår, men duktiga som vi var löste vi den;-)
Matchen blev såklart inställd, hela laget var riktigt taggade och jag hade längtat efter denna matchen hela förra veckan.. Vi stack till träningen, men den gick väldigt fort, så vi stack tillbaka, duschade, sen tog jag och amme en snabbis till Ica.
Tänk att det snart är skolavslutning, dock stämmer inte vädret in, men vi hoppas på det bästa! Jag har inte ens funderat på en avslutningsklänning, så jag ska ta och checka läget på olika hemsidor just nu. KRAM
ingen bild idag, tyvär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0