Dålig uppdatering...

Jag vet  att min uppdatering inte varit det bästa, men jag har inte haft någon tid! Tänkte berätta lite om Lördag&Söndag..

Lördag: Jag, hanna&linnea åkte in till stan och jag hittade en fin klänning att ha till avslutningen. Herregud, jag går fortfarande med vinterjacka och det är ca en vecka kvar till sommarlovet?? Men men, vi kom hem och då träffade vi massa vänner utomhus, riktigt härligt för då var det även varmt. Några stack hem till amelia och natalia och några var ute. Mot 10-tiden stack några hem till andreas för att titta på skräckfilm, såklart ville inte jag det, så jag låg och tittade ner i soffan(luftmadrassen?) Sen kom jag hem 10 minuter försent, vilket innebär utegångsförbud hela nästa helg. Drygt.. Hanna sov även över hos mig, och drömmen jag drömmde var att jag låg vaken hela natten?????

Söndag: Vi vaknade upp, jag var sur för min mage har värkt hela helgen.. Hanna stack hem runt 10, och vi åkte in till Sallerup, eller något, finns det ens någon by som heter det?? Fikade där med halva släkten, åkte runt på lite saker. Sen åkte vi hem till farmor och farfar för att äta ärtsoppa. Och jag förvånade mig på att jag tyckte om soppan!! Jag har alltid hatat ärtsoppa, men det kan bero på att jag mådde så kasst igår. Efter det åt vi familjen Hanssons famous pannkakor!;-) Sen åkte vi hem och jag låg vaken halva natten av att jag inte kunde sova.

Snart börjar skolan, eller rättare sagt- vi börjar arbeta. Och jag har fortfarande mycket att göra.. Så jag hör av mig senare idag! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0