Tältat hos hanna!

Igår stack jag panikslagen till bussen och åkte från vellinge-trelleborg och trelleborg-valby. Tog mig två timmar eller något sådant om man plusar ihop väntetiden. Jag och hanna tältade igårkväll, mysigt. Tråkigt att det regnade hela natten. En bra sak är att hennes småsyskon har lärt sig att kalla mig Lina, ingen har sagt åt dom vad jag heter!:) Gulligt, gulligt.
Snart ska jag träna fotboll, men innan dess ska jag och mattias spela fifa 09. Ha det så bra, jag uppdaterar så fort jag hinner! KRAM
fick inte ha kvar några bilder??

Kommentarer
Postat av: johanna

Har frågestund på bloggen! Kika gärna in och ställ en fråga eller fler!:) Kramar<3

2010-03-31 @ 16:12:50
URL: http://joojo.blogg.se/
Postat av: Rebecca Sveberg.

TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-31 @ 23:52:45
URL: http://raais.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0