Skola, träning, sova!

Hai, jag har nyss kommit hem från skolan och jag ska strax fixa mig inför träningen ikväll. Jag har bestämt mig för att gå och lägga mig tidigt idag, kanske runt åtta, för att jag kommer knappt upp på morgonen så trött jag är! Detta är bara en sak jag ska prova, och om det funkar- fortsätter jag med det. KRAM


jag vet, mitt hår har en liten beby-lugg.. men det kan jag inte hjälpa, jag brukade klippa bort det när den var för lång, men nu ska jag låta den växa! :)



JAG SÄGER BARA SÖTAFLICKOR.NU

Kommentarer
Postat av: hej =)

hej evelina =)

jag har en blogg, och skulle verkligen bli super super super super super super glad om du berättade hur du fick din header! på typ svar på tal elr ngt :D§

2010-03-01 @ 16:51:31
Postat av: Rebecca Sveberg.

SÖTATJEJER.DÅ

2010-03-01 @ 17:51:50
URL: http://raais.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0