Ph-samtal...

Hej på er, just nu sitter jag i skolan, ska ha PH-samtal. Orkar egentligen inte, men jag måste..
När jag kommer hem ska jag kolla på bandymatch och sådant. Eftersom jag inte har något att göra, tänker jag skriva en händelse från idag.

Jag, hanna, johanna och cecilia skulle äta mat, man fick bara ta 5 köttbullar!:O och det blir vi ju inte mätta på, hahaha.. Så vi gick och la tallrikarna en gång och tog nya igen, så kommer vi in och johanna ropar; åååh, köttbullar!! Och försöker låta oskylldig.
Jag bara asflabbade, men vi lyckades och jag åt sammanlagt 12 köttbullar (jag skäms…hehe :$) Nu ska jag kolla runt lite bloggar eller arbeta. KRAM


Kommentarer
Postat av: cissi

tack för den roliga dagen sötaste :)<3

2010-03-02 @ 14:54:33
Postat av: evelina hansson

till cissi: tack själv sötnos! :D<3

2010-03-02 @ 16:06:31
URL: http://evelinaahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0