PÅSKLOV

Äntligen lite påsklov som man väntat efter! Tur att starten på lovet är perfekt. Det är nämligen dags för strandbaden igen! Riktigt nice, hoppas att det inte blir lika dåligt som förra gången, snarare ännu bättre än första gången. Kommer att träffa mycket folk och många saknade.. Jag måste tyvär städa innan jag drar iväg, men hur känar jag annars ihop min veckopeng? Hihi(a)
Ska kanske fixa mig hos rebecca, om det är lönt. Jag ska ju äta och såndant hemma, men det får jag se då när jag ringer henne. Annars har jag inte bestämmt mig för vad jag ska ha på mig.. Paniiik! Har några småideer, men jag hoppas ju på det bästa. Om jag hinner kan jag lägga upp en bild på det jag ska ha på mig! Jag ska försöka hinna höra av mig så snabbt som möjligt. KRAM
miss pannkaksgalen måste ju självklart ta en bild på dom, de är så hiiiimla goda, detta kan hela min släkt och rebecca konstatera!


Kommentarer
Postat av: FridaKanmanTänckaSig?:)

hej på dig hur är det me dig ?

dte var länge sen jag tittade din blogg du :)

hoppas du har det så bra så :)

2010-03-26 @ 18:28:28
URL: http://friiidaavaadet.blogg.se/
Postat av: sara

de ser goda ut:d

2010-03-27 @ 10:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0