PANIK och jeans..

Hej på er!
Jag sprang snabbt upp till datorn efter stenhård träning(enligt mig) jag har haft ont i magen hela tiden, av någon anledning.. en annan sak var att mamma satte på "sveriges fulaste hem" och jag som hhhhaaatar sådana program, sprang jag upp! Har inte större planer för kvällen mer än att vi ska äta våfflor! Herregud, alla tror nog att vi är värsta tjockisfamlijen. Inte sant, dock att jag och pappa är sockerberoende så det stinker om det! Tyvär.. Jag tror serriöst att det var årets varmaste dag! När jag cyklade hem runt halv åtta, kändes det som en sommarkväll? KRAM
jag måste tillägga att jag bar jeans idag, vilket är mycket ovanligt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0