Ovanligt tjock dag!

Det blev varken stan eller anna idag. Det var knappt lönt och sånt, för att min farmor och farfar skulle ju komma. De var här, Le kom oxå! Vi bjöd på lite fika, som jag bakat (jag känner mig lagom duktig och accepterad för en gång skull) skämt å sido. Kvällen blir ganska lugn för att jag orkar verkligen inget! Kvällen igår tog slut på mig helt. Fortfarande inte återhämtat mig från den "overkliga känslan" av alla bliknande lampor.
Anledningen till att jag skrev "Ovanligt tjock dag!" kan jag med nöje säga att jag bakat två olika kakor. Och lunchen fick inte bli uppäten idag pga att jag småätit av degen hela tiden, för vem kan inte motstå det?? Nej, nu ska jag sluta skirva och istället göra något annat. Jag har några nya bilder, men först måste jag ta slut på dom jag jag aldrig visat. Så ni får några stycken bilder,(men var berädda på tråkiga bilder, bättre tråkiga än inga!) just for u, speciall offer today! (visst låter jag som en thailändsk säljare?)
fotograferingen med hanna!



snabb och dålig redigerad bild!

jag och mattias(bror) för några år sedan? nyinflyttade ungar i soffan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0