Inbrott..!

Förlåt, jag är lite seg men har inte kunnat skriva om denna händelsen tidigare än nu.. Vissa av er kanske har sett eller läst det på facebook osv?
Igår spelade jag ju men dam jr. När vi kom till omklädningsrummet, börjar ju folk undra varför deras kläder och handdukar ligger utspridda överallt. Då kommer någon inspringandes och säger att det har varit ett inbrott. Genast börjar alla leta i sina fickor för att hitta sina saker, jag hade tur och min mobil låg kvar i värdeväskan. Dock hade vissa inte det, några blev av med mobiler pengar, tamponger, OCH ETT PAR ANVÄNDA TROSOR!:o
I det andra laget hade dom lämnat en kanada goose jacka och en ipod och tagit mobiler och en everestjacka? Kvällen blev till kaos! Finns inte mycket mer att säga, men jag tycker sjukt synd om alla som blev av med något..

Idag var vi i skolan, jag och rebecca var sjuka som vanligt och vi hade skrivit en lapp med rubriken; LAMAN OCH KOSSAN. Som vi sedan skickade ut till halva skolan? Haha, sick! Nu ska jag fixa mig för träning. KRAM
hur tänkte jag för två år sedan?

pappa och jag <3


haha, hanna och jag hemma hos oss i Holland! Jag älskade min bikini;$

Kommentarer
Postat av: johanna

svar : okej, låter bra! med mig är det också bra faktiskt :)

2010-03-18 @ 20:58:02
URL: http://joojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0