FINT VÄDER!

Ojha, ni läste rätt! Solen har tittat fram, snön har gett upp, värmen vill komma! Det kan bara betyda en sak.. Det börjar bli vår! Och ni vet vad som kommer efter vår? SOMMAR! Jag har sett era kommentarer, jag har kommit fram till att jag ska skriva lite mer om musik, även om jag knappt kan något om det! Haha, så har jag funderat på att lägga upp bilder på min outfit, folk verkar gilla det! (Y)
Annars ska jag till västra ingelstad med rebecca, träffa mina underbaaara vänner, älskar er! (L)
Måste ha lite saker gjort till imorgon, men det löser sig nog.. KRAM


Kommentarer
Postat av: cissi

Evelina, lika söt som alltid! <3

2010-03-03 @ 17:24:23
Postat av: evelina hansson

till cissi: Du är söt!!! :)<3

2010-03-03 @ 18:53:16
URL: http://evelinaahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0