Dåligt med uppdatering.

Hejsan läsare, om det äns finns några kvar? Jag ser att statistiken går neer, nu när jag knappt uppdaterar. Tråkigt, men jag funderar på att byta tillbaka till devote..
Skola och sådant vanligt idag, har funderat efter lite, och det ryktas om mig lite här och där hos alla. Jag menar inte på något dåligt sätt, men att jag är på g men han och han? Nej det är jag inte!!
Ska mest ta det lugnt idag, kanske träna något. Jag och rebecca skulle egentligen in till v. ingelstad, men utan skjuts hem kan det ju vara ganska svårt. Jag får dessutom inte igång min dator(dock en lögn), för att användaren som finns på datorn, har tydligen får sjukdomen: lösenordskyddad, utan min tillåtelse! Jag kan redan nu säga att när jag kommit in på den, ska jag till närmsta domstol! Ha det så bra, jag ska försöka uppdatera mer! KRAM
härlig bild från mexico på mig och pappa. vi får smaka på kakaobönor, och det är en av de bästa sakerna jag har ätit! den smakar inte det minsta choklad.. saknar mexico så himla mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0