Blir inget!

Hai på er, det blir inget med träningen, tränarna känner sig krassliga och sådant. Jag har rensat lite fotbolls kläder, i garderoben. Jag ska ha min berömda "fix dag" (det lät bra:). Lixom bada, måla och klippa naglarna, hårinpackning, (ansiktsmask), fixa ögonbryn och sådant fix. Kommer blir mys, därför måste jag passa på att lägga ut lite extra saker som ni kan roa er med, medan jag lyxar mig(damn, det lät oxå bra!) 
ett videoklipp från "evelina som liten"- där jag skriker BADA! jag har tagit bort bilden, så att den inte syns, för att den e lite piinsam :)



Postat av: hej =)
hej evelina =)
jag har en blogg, och skulle verkligen bli super super super super super super glad om du berättade hur du fick din header! på typ svar på tal elr ngt :D§
ehm, jag har bett någon annan göra den åt mig.. så jag har inte själv gjort den, synd.. men jag har ju inte photoshop! men det finns en länk under arkivet där designarens blogg finns, om hon vill göra designer åt andra avgör hon själv, men tjata inte ;)

Kommentarer
Postat av: anna f

MEN va söt header 8D underbart adorable:D x'''3 naaaah alldeles för gullig x'3

2010-03-01 @ 19:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0